niedziela, 13 maja 2012

First and not faremost

Ten blog jest owocem moich nocnych rozmyślań. Żadnych tam filozoficznych, ale wiadomo, dopiero nocą uruchamia się wyobraźnia :) I od razu wiedziałam jak to ma wyglądać, co nie jest niestety przeznaczone do 100% realizacji z powodu takiego, że blogger nie pozwala "obcym" umieszczać swoich postów. Ale do rzeczy. Chciałam, żeby w internecie było takie miejsce, gdzie będzie znajdować się zbiór tekstów, konkretnych tekstów. Takich ulubionych, ciekawych niezwyczajnych, cytatów, zbitek słów, fragmentów książek, haseł reklamowych, tylko że takich, które są z jakiegoś powodu wyjątkowe,prywatne, niecodzienne i/lub ważne. Wystarczy, że dla mnie osobiście są wyjątkowe, no przecież jedno zdanie z książki, które mi nie dawało spokoju przez tydzień, dla kogo innego może być niczym innym jak paroma słowami zakończonymi kropką. Z tym, że może jednak komuś też się to spodoba. Lecz co by to było, gdybym tylko ja miała pokazywać swoje słowa? Nic, taka mini galeria autorska, a to przecież nie o to chodzi! Chciałam, żeby każdy mógł pokazać swój tekst, a że tu się nie da (tu będą egoistycznie tylko moje), otwieram stronę na fb, gdzie każdy będzie mógł dodawać swoje :D Serdecznie zapraszam na: https://www.facebook.com/SlowaZlapane
Już można dodawać! :D Aby dać przykład zaczynam pierwsza w następnym poście :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz